Sider

tirsdag 15. desember 2009

No frosting yet..







Her er vårt praktprosjekt av et pepperkakehus.. Ting går litt tregt her om dagen, men vi har i hvert fall satt sammen huset. Dog ser jeg at jeg nok må bake et nytt tak. Glemte helt det med å gjøre det litt bredere nederst slik at det kunne bli tredd på selve huset. Nå står det rett og slett og ballanserer på toppen. Vi har også limt på gelantinplater til vinduer. Mitt problem nå er at jeg har lyst til å gjøre det lekkert utenpå, ikke bare kaste på melis, nonstop og andre "godiser". Flammen har foreslått å lage en garasje han og barna kan pynte...






Ha en strålende dag!






Frk Ligaard

6 kommentarer:

  1. Ikke værst,ikke værst!

    SvarSlett
  2. SÅ FLOTT...må si dere er flinke!!! Gleder meg å se det PYNTET!!!

    SvarSlett
  3. WOW! Pepperkakehuset mitt har hull og sprekker i taket det... Kremt! Er du heldig, finner du shabby melsekker for under 200 kroner inkludert frakt på eBay ;) Ellers går det jo an å sy i lin også :)

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. For et flott hus!!! Det for bli til neste år eller året etterpå der.... Flink er du i allefall!

    SvarSlett
  5. Takk for tipset, vi får se hva det blir ;-)
    Ha fine førjulsdager videre
    Kristin

    SvarSlett
  6. Ah, så fint hus! Får jeg komme på innflytningsfesten...?

    SvarSlett