Sider

tirsdag 2. februar 2010

Boks til begjær..

Oppbevaringseske fra Culti.


Jeg har alltid vært fasinert av esker, bokser og kurver, samt kofferter. Jeg vet ikke hva det kommer av, men det er en pasjon for livet.
Som liten kan jeg huske å ha stirret inn i vinduene hos Louis Vuitton i Nice. Stramme reisekister med skuffer og oppheng til klær. Jeg har nok skjønt at det er urealistisk å tro at jeg noen gang vil ha en slik kiste, men det er lov å drømme. Som min kjære sier; "Uten drømmen dør mennesket".
Tilbake til bokser og kurver som jeg omtrent ser på som en hobby. Min kjære forstår ikke at det går an å samle på dette. Mens jeg mener at man aldri får nok av flott oppbevaring, og at man bare må kjøpe seg en antikk hatteeske når man har mulighet... Her kommer noen flotte smakebiter fra forrige ukes tur på messen...


Fra Madam Stoltz

Fra Madam Stoltz

Culti

Madam Stoltz

Madam Stoltz

Madam Stoltz

Culti


Ha en strålende kveld videre!

Frk Ligaard

1 kommentar:

  1. Leser at du nylig har flyttet på landet og skal "prøvebo" et års tid. Hvordan går det? Er det langt fra byen? Vi lurer litt på det samme....
    Hm...

    Hadde vært artig å høre hvordan det er for deg. Jeg er byjente med hjerte for landet. Så det hadde vært spennende å prøve... Men også litt skummelt....

    Hilsen Liv

    SvarSlett