Sider

onsdag 14. april 2010

En smak av Frankrike midt i Oslo!

Interiøret tar deg til Frankrike hos Olivers&Co.

I dag har jeg vært på olivenoljelansering hos Oliviers&Co. Lanseringen ble holdt i deres butikk på Majorstuen. Når man går inn i denne butikken er det som å ta et skritt inn i en butikk i Frankrike. Det hjelper også at flere av de ansatte snakker fransk seg i mellom.. Jeg har fått lære mye om olivenolje, og fått avkreftet flere myter. Disse er virkelig eksperter på olivenolje. Den som sier at man ikke skal steke i olivenolje tar forresten helt feil! Det er bare slik at man bør steke i kvalitetsoljer..
En utrolig flott opplevelse, og jeg er forelsket i deres sortiment! De har alt av olivenprodukter, blandt annet verdens beste pesto.




Kunne gjort mye for å få meg slike hyller!



Artig ide til en lampe. Små flasker med olje hengt opp på en ramme i metall.

Ha en strålende ettermiddag videre i solen!

Frk Ligaard

3 kommentarer:

  1. Så ut til å være en spennende butikk.
    Men litt lang vei for meg.
    Får ha det til gode..

    SvarSlett
  2. Dit må eg au:-) Fantastisk interiør og olivenoljer er jo som gull i mat.
    Takk for tipset.

    SvarSlett
  3. Dette er en herlig sjappe. Har vært i den på CC Vest, og de har mye godis.

    SvarSlett