Sider

fredag 30. april 2010

Jubileumsgiweaway..

Her er en av premiene til min lille besøkstalljubileum.
Denne vakre vasen fra Hadeland Glassverk, er designet av Finn Schöll og har en verdi på 449,-
Det er fortsatt ikke for sent å melde seg på. Bare skriv en kommentar på dette innlegget, så er du med i trekkningen.

I kveld skal jeg på nok et temaparty. Kveldens tema er GRILLDRESS. Tror det vil komme mange varianter. Vet ennå ikke helt hva jeg skal gå med, men slutter tidlig i dag og rekker derfor innom Fretex. Lover å legge ut bilde.

Ha en strålende helg!

Frk Ligaard

22 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileum:o))
    Jeg blir veldig gjerne med vettu...
    Grilldress-party, så kult! Å hjelpes, ser for meg den smukkeste rosa,turkise og lilla ADIDAS dressen jeg nå:o)) Gleder meg veldig til bilder! hihi
    Kos deg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Grilldress party høres da gøy ut, må nok få et bilde:)
    Blir gjerne med i din giveaway, gratulerer.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med på giveawayen;D Gratulerer med jubileumet:)
    Klem Susanne

    SvarSlett
  4. Husk sånne plastsandaler og tennissokker. God fornøyelse. Blir grilling og øl da i kveld ;-)

    Klem Liv Norun

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne prøve lykken :-D

    Kos deg på grilldress-party, det blir sikkert artig!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Jeg er med :) Stilig med temakveld - kan tenke meg det blir mange minneverdige antrekk :)

    SvarSlett
  7. Heisan...

    Tusen takk for hyggelig kommentar:))

    Hvis du går inn på Grønt Fokus eller søker direkte på Junior Victorian, skal det komme opp flere levrandører som forhandler dem, samt prisliste:) Lykke til og ha en flott søndag, stor klem

    SvarSlett
  8. Hei. Så gøy med grillressparty;-)
    Gleder med til å se bilder!
    For aller første gang drister jeg meg til å bli med i en giveaway...
    Den vasen er bare helt fantastisk. Har flere ganger stått med den i handen , for så å sette den pent tilbake. Kan liksom ikke bare gå å kjøpe den selv om jeg har ønsket meg den lenge.
    Tvi-tvi jeg er med!
    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  9. Oi, for en flott premie! Jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileum. Finn Schöll-vase er bra, grilldress ikke så bra. Men lykke til!

    SvarSlett
  11. Hei! Tusen takk for besøk i bloggen min! Kjempe hyggelig å komme på gjenvisitt - og så oppdage at du har så flott giveaway! Jeg blir gjerne med på trekning! Er veldig fornøyd med Nespressomaskinen min - så jeg sender deg en melding også!
    Ha en flott uke!
    Hilsen Lunalu

    SvarSlett
  12. Gratulerer med jubileum!! Hvis det fremdeles ikke er forsent er jeg gjerne med i trekningen. Elsker de vasene til Finn Schöll ♥

    Nå skal jeg bla i bloggen din og lese & kose meg :)

    klem C ♥

    SvarSlett
  13. Så lekker blogg du har! Tusen takk for innlegget hos oss :)

    Cathi

    SvarSlett
  14. For en fin blogg du har! Gratulerer med jubileumet. Håper grilldresspartyet var bra (..skulle gjerne sett bilder derfra ja hi-hi) :0)

    SvarSlett
  15. Heeeei og takk for at du tok kontakt.
    Nydelig og stilren blogg jeg øsnker å følge.

    Jeg er gjerne med på giveaway hos deg. Vi høres.

    Klem Marit

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med! :)
    Klem

    SvarSlett
  17. Jeg blir gjerne med på denne giveawayen :) Syntes den vasen er så fin :)

    Venter spent på bilder fra grilldressparty;)

    Klem Hege

    SvarSlett
  18. Hei. Lurer bare på når du avslutter giveawayen?

    SvarSlett
  19. For en vakker vase :) Blir gjerne med ♥
    Tusen tusen takk for pakken jeg mottok ♥
    Klem

    SvarSlett
  20. Klart jeg vil være med på giveawayen å prøve og vinne den lekre vasen :-) Hørtes artig ut med grilldressparty, regner med at du fant noe ordentlig "lekkert" hos Fretex :-O
    Ønsker deg en fin langhelg og 17. mai!
    Klem
    Netta

    SvarSlett
  21. Hei søta. Jeg er med på alt som er gøy. Give aways, og mer til. Gleder meg!

    SvarSlett
  22. Gleder meg til bilde!

    blir gjerne med i jubileumstrekningen din :)
    God helg

    SvarSlett