Sider

torsdag 29. april 2010

Nytt prosjekt på gang



Jeg har endelig begynt på det løse trekket til lenestolen som jeg tidligere har nevnt. Det har drøyd en stund ettersom Ikea ikke har hatt stoffet inne. Ønsket ikke å betale så mye for linen og har derfor ventet, men nå er jeg i gang. Jeg har forresten satt opp en liste over de tingene jeg ønsker å få gjort hjemme. Snekring, håndarbeide, og litt kjedeligere ting som vindusvask o.l. Listen ble skummelt lang. Jeg laget også en kolonne der jeg etter hvert kan krysse ut de tingene jeg har fullført. Å krysse ut ting på en liste er en svært tilfredsstillende ting å gjøre.

Jeg har aldri før laget et slikt trekk og angrer nesten litt på at jeg ikke har tatt et kurs i møbeltapetsering fremfor et år med fordypning i søm og design av klær... Men regner vel litt med at modelleringsprinsippet er det samme. Modellerer på stolen for så å sy en toil. Deretter skal jeg justere en hel del om jeg kjenner meg selv rett. Synes det er litt skummelt, men jeg kommer vel til å lære en hel del. Om det er noen av dere som har noen tips å komme med, så ikke nøl. Alle tips tas i mot med stor takk.


Viser her også mitt seneste kupp. Denne enorme kurven har jeg kjøpt på Søstrene Grene til den nette sum av 168kr. Har planer om å oppbevare pledd til lune sommer netter i den.






Ha en strålende dag videre!



Frk Ligaard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar