Sider

fredag 15. oktober 2010

Frk Ligaard på flyttefot


Hvem vil vel ikke ha en slik allè opp til sitt hus...

Beklager at det i disse dager ikke kommer annet enn innlegg som omhandler opplevelser og ting man kan kjøpe. Fint lite D.I.Y fra denne kanten, men det kommer til å ta seg opp når bare flyttingen er unnagjort. Ettermiddagene nå går med til å pakke, og til å utsette det å pakke. Har sagt til meg selv at pakkingen av kjelleren og garasjen må gjøres først da dette er det kjedeligste. Det blir gjerne til at man stopper opp når man går igjennom gamle skisser, brev og bilder. Slik blir det fint lite pakking ut av..



Her kommer som lovet noen flere bilder fra vår fantastiske helg på slottet.

Lekkert inngangsparti.

Hjørnet i taket på frokostsalen. Hmm.. mine initialer om jeg tar til meg mammas pikenavn..

Lampen i frokostsalen er utrolig tøff. Det er klart den krever litt rom.

 
Fra en av stuene med dobbelt velvet tak.

 
Jeg kunne fint ha bodd her..



Falt virkelig for flisene på det lille badeværelset.

 


 Utsikten fra rommet.

Har tro på at denne helgen heller ikke blir så verst.. Skal jakte, spise ribbe og ha hyggelig besøk. Stakkars gjester som kommer inn i dette rotehuset, de har heldigvis sett vårt hjem i bedre tilstand..

Ha en strålende dag og en super helg!


Frk Ligaard

2 kommentarer:

  1. Lykke til med flyttingen. Et styr når man er midt oppi det,men det blir nok kjempe bra.
    Så fine bilder du viser,det hadde nok jeg også trivdes.
    Ha en flott fredag & ei god helg!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei:)

    For en fin blogg du har:) Masse inspirasjon! Nydelige bilder! For et vakkert hjem dere har:) Du har en veldig god stil:) Lykke til med flyttingen:) La oss til som følger av bloggen din vi! Så nå får vi følge med fremover:) Håper det går bra? Vi blir hvertfall veldig glade for nye følgere, så hvis du vil legge deg til som følger er du hjertelig velkommen:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett