Sider

tirsdag 14. desember 2010

Nespresso Variations


Min elskede Nespresso Citiz.

Denne fantastiske installasjonen er å finne i Nespresso sin butikk på Egertorget. Den gir meg assosiasjoner til Charlie og sjokoladefabrikken.

Da jeg laget min daglige "latte" kom jeg på at jeg ikke vist dere bilder fra Nespresso sin lansering av deres Vartiations 2010. Hvert år lager de 3 ulike nye smaker som selges i et begrenset antall. I år har de gjentatt de mest populære smakene slik at vi som gikk glipp av disse har muligheten til å smake. Hver gang jeg sender ut en pressemelding fra Nespresso får jeg hver gang et lass med eposter som spør om karamell igjen kommer på markedet. Har ikke hørt annet en lovord om denne smaken. Endelig var muligheten her etter som årets smaker er karamell, vanilje og mandel. Har i dag daget en vaniljelatte. Dette er ikke klissete og søtt, kun et hint av vanilje er å merke.


Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard

2 kommentarer:

  1. Mmm, jeg hadde akkurat bestilt en ladning vanlig kaffe da jeg så nyhetene... ser godt ut - tenker jeg må bestille igjen :)
    Ha en fin dag
    K

    SvarSlett
  2. Ja vanilj var supergod!!! Måste teste de andra smakerna också innan de tar slut.

    SvarSlett