Sider

mandag 3. januar 2011

Frk Blanke ark

Frk Ligaard - En handlingens kvinne...

Nytt år med nye muligheter.. Ulikt hva jeg pleier, har jeg denne gangen skrevet opp en liste over nyttårsforsetter. Uten å gå i detalj (alt for skummelt å ramse opp, om jeg ikke skulle klare alle..) kan jeg oppsummere alle punktene under ett:

JEG SKAL BLI EN MER HANDLINGENS KVINNE!

Jeg skal rett og slett fokusere på å fullføre mine mål, og dermed få mer ut av livet. Skummelt å innse at man er godt i gang med sitt voksne liv uten egentlig å være helt fornøyd. Og hvem kan gjøre noe med den saken? Ingen andre enn meg selv. Noop, jeg har ikke vært hos noen livsstil coach eller kvakksalvere, dette bunner i sund fornuft.
I tillegg skal jeg gjøre flere ting som gjør meg glad.

Hvilke nyttårsforsett har du for 2011?

Frk Ligaard

8 kommentarer:

  1. Høres veldig bra ut :)
    Tenker nok litt det samme sjøl, snart 26 og ingen planer... Hjeelp :/
    Ønsker deg ett godt nyttår! Og lykke til med forsetta :) Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Bli glad, vær sammen med meg:)

    SvarSlett
  3. Lurt fokus!
    Jeg har ingen spesifikke mål i år; det blir et år med store forandringer så jeg klarer ikke sette noen forsetter :P
    Blir gøy å se på slutten av året om du har klart målet(/ene) dine ;>

    SvarSlett
  4. ååå - er det dem som er frk Ligaard frk Ligaard?!
    Lykke til, det blir nok flott skal du se;-)
    C

    SvarSlett
  5. Hei. Kanskje du skulle ha som nyttårsforsett å blogge litt oftere??

    SvarSlett
  6. Masse lykke til, snuppa!! Gleder meg til å se hva for noe moro du kommer opp med!

    nyttårsklem :)

    SvarSlett