Sider

mandag 31. januar 2011

I ♥ New York..

Er det ikke slik at byen skal betraktes fra en taxi?

Det har nok en gang vært litt stille fra denne fronten en god stund nå. Jeg har vært opptatt med mine nyttårsforsetter.. Jeg har også nettopp kommet hjem fra en aldri så liten impulstur til New York... Fantastisk er et ord som rett og slett ikke er dekkende nok! Min lillesøster og et par av hennes venninner hadde nemlig planlagt en tur dit. Da jeg plutselig fikk litt tid å fylle, og det fantes veldig rimelige billetter på nettet, kastet jeg meg på turen. Vi bodde på fantastiske Omni Berkshire Hotel som ligger sentralt til på 21 East 52nd Street at Madison Avenue. Hotellet er pusset opp og er i en såkalt "contemporary luxus"-stil, og det er lekkert og stilrent. Turen bestod av å oppleve ting vi har sett på film, besøke venner og aldri så lite shopping.. Jeg har spist meg igjennom de kulinariske rettene jeg har sett på film: pannekaker, bagels med kremost, prezels, donuts, cupcakes, mac and cheese o.l. Nå er det tilbake til havresuppe og strieskjorte som farfar ville sagt det.

Romslige rom i deilig design.

Slik blir man ønsket velkommen på hotellet.

Hotellet.


Nå står tre spennende prosjekter for tur. Hva gjør man ikke for venner og familie? Et kjøkken skal byttes, et ungkarsrede skal delsvis pusses opp og dresses, og et tidligere hus-prosjekt skal oppgraderes. Her skal det kjøpes inn mye "stæsj". Dette blir gøy!


 Ha en strålende dag videre!
Frk Ligaard

1 kommentar: