Sider

mandag 21. februar 2011

Jubileums giveaway..

1. premie er denne metallboksen til hyssing.

2. premie er clarity-te fra Pukka. Organisk og deilig.

3. premie er Horto Botanico sepe fra Nesti Dante. Italienerene som virkelig kan lage sepe.

Ettersom jeg snart passerer 35 000 lesere siden jeg startet telleren, feirer jeg med en liten giveaway.. Reglene er de samme som alle andre bloggere bruker:

1 lodd - kommentar på dette innlegget
2 lodd- kommentar + følger
3 lodd - kommentar + følger + link til denne give away på din blogg (bruk gjerne bildet)

Skriv i innleget hvor mange lodd dere har slik at jeg kan gjøre dette riktig. Har du ikke blogg, fortvil ikke, skriv da gjerne en epost til meg. Mailadressen finner du i min  profil, eller lag en kommentar med kontaktinformasjon.

Ha en strålende dag videre!
Frk Ligaard

21 kommentarer:

  1. Så flotte premier:)

    Jeg har jo lagt meg til som følger:) Så da blir det vel 2 lodd på meg da:)

    W

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Gratulerer med mange lesere! Blir en spennende giveaway med så flotte premier.. Jeg følger deg videre, har laget link - og krysser fingrene for at 3 lodd vil være nok! :-)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med på din jubileums give away :-D
    Trekker 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Så flotte premier :)
    2 lodd til meg :))
    -synnøve-

    SvarSlett
  5. Jeg kommenterer. Og er blitt din 61. følgesvenn. Ber dermed om to lodd. Håper på hyssingdunken. Har et par ting jeg sku ha knytt fast!

    SvarSlett
  6. Hei og gratulerer. Kjempefine premier. Trekker 2 lodd.(følger og kommentar)
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  7. Hei!

    Jeg har ikke blogg men synes at premiene var kjempefine, og at bloggen din er veldig inspirerende, så jeg trekker med dette 1 lodd i konkurransen :-) Hanne Sofie

    SvarSlett
  8. jeg vil være med :) jeg eer følger, så blit to lodd på meg.

    SvarSlett
  9. 3 lodd til meg :) så kjekk blogg, gler oss til å følge deg videre !

    SvarSlett
  10. Hei! Vil gjerne delta med ett lodd!

    Ha en fin kveld videre!
    :-)

    SvarSlett
  11. Hei! Gratulerer med flotte tall!
    Jeg blir gjerne med og feirer og trekker 2 lodd.

    Ønsker deg en fin onsdag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  12. 2 lodd på meg!!
    God helg, hilsen Lynn

    SvarSlett
  13. Gratulera med jubileum !
    Tar gjerne 2 lodd her hos deg :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med:)

    1 lodd på meg:)

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei!Jeg tar gjerne 1 lodd!!

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jippi! Konkurranse! Jeg er med, tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med!! Så flotte premier!!

    2 lodd på meg;)

    SvarSlett