Sider

onsdag 2. februar 2011

Oppbevaring hos Frk Ligaard


 Til ære for NIB's oppbevaringsutfordring kommer her en reprise av min resirkuleringsstasjon fra huset. Denne er laget av et konsollbord jeg kjøpte på finn.no. Bordet ble tilpasset slik at det fikk plass mellom stekeovnen og komfyren. Vinkassene i tre fikk jeg av min svoger som skulle kaste disse. Enkel og grei resirkulering av papir, plast, metall, glass og elektronisk avfall. En flott måte å slippe å bære alt ut i garasjen på..



Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard

6 kommentarer:

  1. Dette var kjempefint! Er sjøl veldig glad i vinkasser. Har 1 som er Cd-hylle, men siden stereoanlegget er flyttet i kjelleren sammen med resten av CD-ene kan jeg kanskje vurdere å resirkulere skapet/kassa til noe annet :)

    Catje

    SvarSlett
  2. Så smart dette var. Hvis man er kreativ så kan man få plass til mange ting.
    Så fin blogg du har, jeg la meg til som følger.

    SvarSlett
  3. Så smart, likte oppbevaringen din kjempegodt:)

    Lykke til i utfordringen!

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Så flott oppbevaring:)

    W

    SvarSlett
  5. Lekkert! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  6. Så smart! Tror du svogeren din har flere vinkasser han ikke bruker? Eller kanskje vinmonopolet har noen til overs - Hmmmm - Vinmonopolet here I come!

    SvarSlett