Sider

onsdag 6. april 2011

Er tilbake nok en gang..


Nå har jeg nok en gang hatt en aldri så liten pause fra bloggen. Vet ikke hvorfor det blir slik, men av og til frister det ikke stort å blogge. Har rett og slett utsatt det litt. Har dog fulgt mitt nyttårsforsett, og har blitt en mer handlingens kvinne. Har nemlig fått utrettet ganske så mye i denne perioden. Jeg har snekret, jeg har sydd, jeg har malt, kokkelert og annet. Slapp av dere skal snart få se..

Jeg må også beklage at jeg ikke annonserte vinnerne av min aldri så lille jubileumsgiveaway. Pa ra pa pa pam!!!! Her er vinnerne:

Vinneren av denne hyssing holderen er Anette Willemine.


Karianne fra Huset i svingen stikker av med deilig te fra Pukka.

Piulfen er vinner av deilig sepe.

Ha en strålende dag videre!

 Frk Ligaard

3 kommentarer:

  1. Hurra, så gøy!!

    Svarer deg på mail. :)

    AW

    SvarSlett
  2. Hei så moro at jeg vant :-D
    Har ikke lyst til å legge ut adressen min her, har du en mail adresse jeg kan sende den til?

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Min mail er kligaard(alfakrøll)online.no

    SvarSlett