Sider

tirsdag 13. september 2011

Velkommen hjem..



Først den litt kjedelige biten. Jada, jada, jada jeg har vært borte en stund nå. Jepp, man mister lesere av slik. I know, men av og til bare stopper det opp.. Jeg stoppet opp og trengte en liten pause. Det fine er at jeg nå har masse jeg vil dele med dere. Ting kan porsjoneres utover høsten slik at det ikke blir noen krampebidrag. Ingen ting er verre enn å blogge for å blogge!

Julen kom tidlig i år.. Den kom i forrige uke. Da slapp nemlig Slettvoll sin fantastiske bok med den passende tittelen "Velkommen hjem". Endelig var dagen her og ventetiden var over. Det har seg nemlig slik at jeg har sittet og ventet helt siden jeg for mange måneder siden fikk nyss om planen. Nå er den altså her, historien om den lille møbelfabrikken som startet i et familiehjem på Sunnmøre i 1951. Det som startet med manillamøbler og dukkevogner og som i dag er en bedrift som lager de vakreste møbler.

Skal ikke røpe for mye annet enn at dette er årets "coffetablebook". Dette er den perfekte gaven for den som liker interiør. Vakre bilder og velskrevet tekst.

Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar