Sider

mandag 20. mai 2013

Utekjøkken for en hundrelapp!



Foto: Frk Ligaard
I pinsehelgen startet årets Jeg har allerede plantet i kasser og sådd urter og sukkererter i krukker. Lenge har jeg vært på jakt etter et bord jeg kunne forberede mat på og sette fat mens kjøttet ligger på grillen. Løsningen med å balansere alt på kanten av blomsterpotter har ikke fungert optimalt, og det var nå tid for en ny løsning. Ettersom balkongen kun måler 9 m2 kunne jeg ikke sette ut noe som tar for mye plass. Fant ut av et trancherbord ville være løsningen. Kjøper man da et nytt - NEI, det gjør man ikke når man får vel så fint brukt!
Finn.no har satt i gang #bruktduellen, og etter dugnad i borettslaget har jeg blitt enda mer bevisst på at vi kaster alt for mye som kan få et annet liv.
 
Foto: Frk Ligaard


Et raskt søk på finn.no gav 9 stk Bekväm trancherbord fra IKEA innen Oslo. Valget falt på dette som jeg kjøpte fra en hyggelig dame på Røa til 100 kr. Ja, det er riktig, en hundrelapp! Tidligere eier har malt bena eggeskallhvite og beiset topplaten og hyllene noe som passet meg perfekt. Skjøteledningen til el-grillen (som vi må ha da kull er forbudt i borettslaget..) får plass i en vinkasse i nederste hylle og plager meg dermed ikke nevneverdig noe mer.
 

Foto: Frk Ligaard
 
Har også fått et lite puff i "rattata" til å legge ut ting jeg selv ikke trenger lenger. Klikk for å se mine annonser på Finn.no.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41729269&searchQuery=traktorsetestol
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41729424&searchQuery=sm%E5bord
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41729149&searchQuery=julie%20sandlau

 Ha en strålende mandag/pinse videre!
 
Frk Ligaard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar