Sider

tirsdag 20. oktober 2009

Den ultimate coffeetablebook..

Jeg har i kveld møtt selveste dronningen. Nei, ikke H.K.H. Dronning Sonja, men dronningen av interiør, Helene Hennie. Etter en 10 timers dag med pressevisning på kontoret, bar det opp til Studio Slettvoll på Kolsås. Der markerte Slettvoll ti-års jubileum for sin første butikk, og kombinerte dette med en prelansering av Helene Hennies nye interiørbok. Den eneste boken av sitt slag i Norge.





Jeg har i mange år fulgt med på Hennie og beundret hennes arbeid. I min jobb leser jeg de aller fleste interiørmagasinene som kommer ut, og jeg er i stand til å plukke ut de jobbene gjort av Hennie og hennes stab. Hennie kan det med å gjøre et interiør komplett og ikke minst perfekt. Kontrastene mellom farger og materialvalg er rett og slett suverent.
Det er ikke særlig ofte jeg blir såkalt starstrucked, men i dag kjente jeg både klamme hender og skjelvende knær. Dette er rett og slett dronningen i min verden. Boken som egentlig har lansering i morgen, er nå meg i hende, og jeg fikk henne til å signere et eksemplar. Jeg kjente meg som er nervøs 14-åring der jeg stod med mitt allerede klamme eksemplar i hendene, og ventet på hennes navnetrekk. I jobben møter jeg stadig kjente personligheter innen underholdningsbransjen, men dette var mitt høydepunkt.






Nå skal jeg gjøre et rederlig forsøk på å tenne i peisen, lage meg en kopp te, og nyte denne praktfulle boken.
Boken er verdt sine 499,- og den kan ellers også både kjøpes og blaes i i Slettvoll sine butikker der du kan sitte i interiør designet av dronningen.




Jeg ønsker dere alle en god natt, selv om jeg nok blir sittende en stund med denne boken ..

4 kommentarer:

  1. HELDIG GRIS!! som kan njuta boken ikväll! Jag var precis på väg då min sambo säger att han inte mår bra och måste gå och lägga sig :( Tokigt! Njuuut boken och GRATULERER med ny fin blogg! Klem! :)

    SvarSlett
  2. Heldig gris!!!!!! Et lite stikk av misunnelse her jeg sitter....jeg skal løpe ut og se om jeg kan finne boken, hvis ikke bestilles den i dag!!!!!!!!!!!! gleder meg!

    SvarSlett
  3. Lyckost! Som vi säger i sverige:-). jag har också beställt boken och de ringde idag och sa att den kommit in!! Det ser jag fram emot! Tack för ett superbra tips! Min pappa älskar viner så detta ska jag komma ihåg! Ha en fin kväll. Kram Alexandra

    SvarSlett
  4. Velkommen som ny blogger......jeg la meg som første følger...det er GØY dette...så vi "NYE" får holde sammen.....god ide med pallene...jeg hadde tenkt meg noe slikt til ute "kose" bord til sommern....VI SEES..

    Ha en strålende aften

    Tone

    SvarSlett