Sider

fredag 8. januar 2010

Rot, rotere, rotest...



Det sies at "summen av laster alltid er konstant". Er det slik med rot også? Er mengden alltid konstant? Kan ikke annet enn undres. Det ser ut til at rot forflytter seg, og at når man rydder ett sted, så havner rotet et helt annet sted. Når jeg rydder i stuen, havner ofte rotet i trappen. Når trappen er ryddet, er rotet plutselig på toppen av kommoden på soverommet. Det samme skjer i resten av huset også. Det eneste sted der det konstant er rotete er på vaskerommet. Der råder det totale kaos!



Er det en ting bloggere ikke er flinke til, så er det å vise sitt rot. Her og nå skal dere får lov til å se på mitt rot.



Dette er jeg ikke spesielt stolt av her jeg sitter og titter på bildet..



Om dere lurer kan jeg nevne at jeg etter opprydningen fant jeg blant annet: 5 par sko, julepynt, mer julepynt, 2 skjøtledninger, 1 lysslynge til utendørsbruk, 8 ruller gavepapir, 1 slalomhjelm, 1 badedrakt, de savnede svømmebrillene, 2 par slalombriller, metervis med silkebånd, bobleplast, magasiner, 2 klesruller, 1 nuppefjerner, 4 blomsterpotter, 2 malingsbakker, 1 par skisko, 1 Jærvenduk, 1 fjellsekk, 1 papirkutter, samt enorme mengder skittentøy....





Det finnes en grunn til skittentøyskurven sin litt "odde" plassering. Det kalles skittentøyssjakt..



Resultatet kan vel ikke kalles direkte koselig ennå, men det er i hvert fall en god start...



Tør du å vise meg ditt rot/ryddeprosjekt?



Ha en strålende dag!



Frk Ligaard

6 kommentarer:

  1. Hehe, god lesning, og jeg kjenner meg så godt igjen:o)

    Rotet som flytter seg fra stue til trapp og fra trapp til oppå en kommode på soverommet, den er sikkert veldig klassisk!

    Akkurat nå har jeg ingen rotehaug og vise, jeg hadde en skikklig ryddings i går, kastet og ryddet i skap og skuffer og alle rom - deilig!!

    Syns det vaskerommet ditt var helt perfekt jeg (etter ryddingen da), så stort, lyst og fint... Vaskerom har jeg ønsket meg til jul i 10 år snart, men det kommer aldri:o))

    Ha en flott dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så flott med alt du fant under ryddingen - jeg synes alltid det er gøy å finne igjen ting - ting jeg ikke visste var der eller ting ting jeg ikke husket jeg hadde....
    Det var deilig å se ditt rot og kjempeflott å se ditt vaske rom!

    Smil fra Netten.

    SvarSlett
  3. Du hadde litt å drive med da ja.... ;)

    Skulle spørre om sjakten, men den kommer ovenfra ja?


    Akkurat nå er det ikke så verst her. Bare en haug med rent tøy på badet. Men det er jo bare tøy og blir bare til en bunke med tøy.

    Men når jeg har fått rotet litt igjen skal jeg også ta bilde. ;)

    God helg!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  4. Når du bare kom til bunns i det, må det sies at du har et fantastisk vaskerom. Jeg vil egentilg bare anbefale deg å skaffe en mye større skittentøykurv. Liv Norun

    SvarSlett
  5. Så rotet..... og så fint det ble... Morsomt med historien din er nok mange som kjenner seg igjen...jeg tør ikke å vise mitt vaskerom... Ikke før etter vi har pusset det opp... Kos deg...

    SvarSlett
  6. Hahahaha. Moro å se at noen tør å vise fram rotet sitt. Noe er det med alle! Bare ikke alle som tør å vise det :b

    SvarSlett