Sider

fredag 19. februar 2010

Fashion week..

Tina Hågensen etter en vel utført visning. Legg merke til en veldig blid Frk Ligaard på første rad.. Foto:Scanpix

Selv om jeg jobber med interiør, er det ikke fritt frem for at jeg også liker mote. Jeg er så heldig å få gå på de visningene jeg ønsker nå under Fashion Week. På onsdag fikk jeg med meg både TSH, Tina H og Fam Irvoll.
TSH sin visning var svært så eksklusiv. Vi ble hentet i en flott sort BMW med sotede vinduer og kjørt til visningen i deres showroom på Frogner. Når man ikke har visning for flere enn ca 35 personer på en gang, blir det hele svært intimt, og det setter en flott ramme for visningen. Klærne er rett og slett fantastiske, og goodie-bagen var over all forventning. Kjæresten til Vinni i Paperboys, Tone Oraini Selfors serverte nydelige cupcakes. Dette er rett og slett kunstverk!
På kvelden var det klart for søte Tina Hågensen sin visning på kongress-senteret. Jeg elsker også hennes klær, så dette var en fryd for øyet.
Kvelden ble avsluttet med visnignen til Fam Irvoll som alltid lager show. Når vi snakker om show, så skal jeg på Moods of Norway sin visning i kveld på fabrikkhallen. Dette er gutta som aldri skuffer! Gleder meg stort!

Ha en strålende helg!

Frk Ligaard 

2 kommentarer:

  1. Helldige deu IGJEN!!! kunne tenke meg å gå på MOODS sitt show....det er så herlige gutter!! KOS DEG!!!

    SvarSlett
  2. ååhhh.. blir helt lam av missunnelse her...
    DIN HELDIGRIS!!!!!!!!

    la meg til som følger her inne ;)

    Hilsen fra en anna NIBBER ;)

    SvarSlett