Sider

tirsdag 16. mars 2010

Tidlig påske..


Jeg har aldri noen sinne pyntet til påske. Ikke fordi jeg på noen måte er i mot påsken, snarere tvert i mot. Jeg elsker påske. Grunnen er rett og slett at vi aldri er hjemme. Jeg har da aldri rukket pyntingen før påsken er over. For en god del år siden kjøpte jeg noen egg i en slags strie på Ikea. Fant de i billigkroken, og hvert egg rommet to mindre egg. Tror ikke jeg betalte mer enn 10 kr per stk. Hver påske når jeg har tenkt tanken på å skulle pynte, har jeg ikke klart å lokalisere denne ene pynten vi har. Men endelig har jeg funnet den i god tid før påske. Det var da ikke noe å lure på, pynten måtte frem om enn litt tidlig...



Det er en mulighet for at disse eggeglassene fra Hemtex (19kr) også kommer i hus.

Eller dette sengesettet (Hemtex).

   Eller kanskje noen puter.


Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar