Sider

søndag 25. april 2010

"Prosjekt Grønnmo" er fullført


Her er resultatet av konsollbordet jeg kjøpte på finn.no. Etter litt kapping og noen strøk maling, er det nå ferdig. Med mine nye vinkasser plassert, har nå alt som skal resirkuleres sin plass. En til plast, en til papir, en til metall og en til tomgods som skal pantes. Den ble malt eggehvit slik som vår kjøkkeninnredning. Nå kan ikke lenger min kjære kalle hjørnet for Grønnmo...

Kjøpt på finn.no for 300,-


Nå har alt fått sin faste plass.


Må si jeg virkelig er fornøyd med vinkassene jeg har fått.



Ha en strålende søndag videre!

Frk Ligaard

3 kommentarer:

  1. For en forskjell! Kjempe fint ble konsollbordet og de flotte vin kassene var bare kjempe fine og passet jo perfekt der! Ønsker deg en deilig søndag!

    SvarSlett
  2. Ah, herlig! Digger orden, gjenbruk og resirkulering. Så deilig det må være å ha en egen - og så stor plass til avfall. Og veldig kul idé til bruk av vinkasser. Jeg hadde en gang ganske mange slike fine vinkasser, men jeg tror nok noen hjemme hos meg har kastet dem. Synd...nå som jeg endelig har fått en idé til hvordan jeg kan bruke dem. :D

    SvarSlett
  3. Det er noen som også her prøver å kaste mine ting. Prøver gang på gang å fortelle at jeg har en plan med nesten alt jeg eier, men det ser ikke ut til å nå inn...

    SvarSlett