Sider

mandag 28. juni 2010

En oppslagstavle til begjær!


Tenkte å vise dere denne oppslagstavlen jeg har "pimpet" opp i helgen. Diamantrutene er jo som alltid i vinden, og jeg synes det gjorde seg på denne slitne oppslagstavlen jeg fikk til en femmer på loppemarked. Vatt, linstoff og båndene er kjøpt på Stoff og Stil, så totalkostnadene kom på ca 200,-. Dette er en jobb så enkel at selv de med tusen tommeltotter kan klare. Nok en gang er jeg litt usikker på hvor den skal henge, men den kommer nok til nytte.

Dette er alt som kreves av utstyr.



Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard

7 kommentarer:

  1. Sååå flott!!

    Ha en fin dag!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempestilig. Ha en fantastisk dag. Masse varme klemmer fra Elin ♥

    SvarSlett
  3. Frk Pimp kunne laget en bok av prosjektene sine, hun...

    SvarSlett
  4. Dette ble så flott!! Gøy å lage eget :)
    Ønsker deg en flott dag :)
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  5. Kjempe flott!
    Så artig å kunne lage slike ting selv.
    Ha en vidre fin dag!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  6. skikkelig skikkelig fin! inspirert!

    SvarSlett
  7. Denne kan jeg godt passe på ubestemt tid dersom det blir trangt i byen:) Hodet renner over av ideer... har jeg fortalt at jeg digger deg?

    SvarSlett