Sider

mandag 4. oktober 2010

Julen, julen, julen den er (snart) her...




Ingen tvil om at Jotex har mange lekre ting denne julen. Mange står allerede på min ønskeliste. Liker det nostalgiske skandinaviske mot det grå. Ikke er det dyrt heller.. Puten med reinsdyrapplikasjon er en klar vinner. Den kommer nok til å passe supert inn i vår nye leilighet med vakre grå vegger. Må takke flammen for at jeg nå har fått godkjenning på mitt valg av maling. Har allerede begynt å planlegge julens pynting. Litt annerledes i år hvor vi ikke skal bo i hus. Det fine er at min kjære ikke vil har anledling til å "pynte" garasjen som i fjor.

















Alle bilder er fra Jotex.no .

Ha en strålende dag!


Frk Ligaard

2 kommentarer:

  1. Nydelige ting! Gleder meg kjempe masse til jul jeg også,å ting er her også bestilt derfra.
    Ha en flott mandag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Masse nydelige ting her !! Må inn å sjekke den nettsiden:) Tror julen hos oss blir i rødt og grått iår, såå fin kombinasjon synes jeg :) Ønsker deg en strålende uke ! Klem Linda

    SvarSlett