Sider

mandag 15. november 2010

Frk Snekker / Miss Carpenter


I forrige uke ”snekret” jeg en garderobe for vår lille gang. Jeg ønsket ikke at man skal går rett inn i en vegg av jakker når man åpner døren, så derfor tok jeg i bruk den eksisterende nisjen. De to øverste hyllene hang der fra tidligere eier. Jeg kjøpte en egnet gardinstang, hylleplater og knekter på IKEA. Når man ikke har noe verktøy i huset, kan en baufil gjøre samme nytte.. Man må bare bruke litt mer tid på sagingen. Nå har vi en praktisk løsning som rommer det vi trenger å ha i gangen. Begynner å venne meg til denne ”compact living” stilen. Legg merke til at jeg utnytter høyden…..


 Last week, I made this wardrobe for our little hallway. I didn’t want to go straight into a wall of jackets when getting in to the apartment, so I took advantage of the existing niche. The two top shelves hung there from the previous owner. I bought an appropriate curtain rods, shelves and brackets at IKEA. When you do not have any tools in the house, a hacksaw can do the same job .. One has only to spend some more time sawing. Now we have a practical solution that can accommodate what we need. Starting to get used to this "compact living" style. Notice that I exploit the height ... ..



Have a lovely day! Ha en strålende dag videre! 

Frk Ligaard

1 kommentar:

  1. Kan du komma och snickra lite i vår hall också! Behöver en garderob som är liten men full av förvaring :)

    /Josefine

    SvarSlett