Sider

torsdag 29. oktober 2009

Prøvd og feilet..





Kvelden i går brukte jeg dels inntullet i et teppe i sofaen, og dels med å klippe franske liljer i folie. Var overbevist om at folie ville være den beste løsningen, men er pussig nok ikke fullt så overbevist nå . Slet veldig med å legge den på glasset og endte opp med ca 1000 luftbobler.. Er noe inni granskauen perfeksjonistisk, og dette ble langt fra bra nok på min måleskala. Har noen tips til eventuell annen folie det kan være lurt å bruke? Tips taes i mot med stor takk... Lurer på om det kan være en ide å male de franske liljene på med "frostet-glass-maling".. Problemet da er bare å få det jevnt.. På avstand ser det ikke så ille ut, men på nært hold er det katastrofalt.


Over til helgens interiørprosjekter:


Lage gresskarlykt med enorme ambisjoner. Det er forøvrig ikke bare ambisjonene som er enorme. Gresskaret i seg selv er ikke så rent lite.




Disse pappbokstavene skal males. Har til gode å finne en &, men leter videre. Tenker de blir fine i hvitt med litt grått i kantene slik at de ser litt rustikke ut.



Ellers så må trampolinen taes inn, og jeg skal lage noen julegaver sammen med jentene.


Ha en strålende kveld videre!
Frk Ligaard

3 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar! Jeg synes faktisk skapene dine ble veldig flotte. Ikke kan jeg se noen luftbobler heller. :)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei! Det så veldig fint ut med skapene! I blogglandia skjules boblene!! Gleder meg til å se mer av dine prosjekter! Ser jo ut som om du er veldig kreativ!

    Klem Kari

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte ble skapene!

    & tegnet er kjøpt på Dorothea, du finner butikken på lørenskog, i moss og på vinterbro.

    ha en fin helg..
    klem

    SvarSlett