Sider

tirsdag 27. oktober 2009

Pumpkin carving ambitions...


Da Halloween ikke er det jeg feirer mest, har jeg aldri noen sinne laget en lykt av gresskar. Ettersom jentene kommer til helgen har jeg nå kjøpt inn et 12 kilos gresskar. Ambisjonene er skyhøye etter å ha googlet meg igjennom http://www.marthastewart.com/ ... Det finnes det stensiler man kan printe ut, noe jeg selvfølgelig har gjort.. Lurer på hvordan dette kommer til å gå.. Noen som har noen råd før man begynner morroa?

Jeg har også lovet yngstemann å gå "knask eller knep", og lurer på om dette er noe som blir praktisert ute på landet der jeg bor.. Mulig de undres hvem de nye gale naboene er, men hva gjør man ikke for de yngste. Jeg lurer også på hva et passende kostyme kan være. Vi var på Halloweenfest i fjor, og det kostyme er det mulig at ikke naboene synes dette er passende. Jeg tenkte rett og slett på hva noe av det mest skremmende jeg vet er...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar