Sider

torsdag 5. november 2009

Clas Ohlson best på dingser..


Denne bålkurven skal jeg helt klart sikre meg. Tenk så pent der det står og brennr i vinterkulden og ønsker gjestene velkommen.

Gjennom min jobb er jeg med tiden blitt godt kjent med katalogen til Clas Ohlson. Min fasinasjon begynte nok for lenge siden ettersom katalogen hadde fast bosted på badet vårt da jeg var liten. Jeg har derfor alltid visst at Clas Ohlson har mer enn bare dingser til menn. De har så og si alt inkludert en del interiør. Hvis man ønsker å male et bilde, har Clas Ohlson billige lerret, og ønsker man en dampmaskin slik lillebror hadde i Karlson på taket, ja da er Clas Ohlson riktig sted.
Når vi går julen i møte er det helt naturlig å kikke innom et av Clas Ohlsons varehus i jakten på rimelig julepynt. Jeg har selv noen soleklare favoritter.
Syntetiske buksumballer med diodelys er nå på tilbud til kr 145,- Disse kan brukes både ute og inne. Jeg ønsker en på hver side av trappen vår.
Krok med lykt. Til sammen koster dette 118,-, men delene kjøpes hver for seg.

Fakler som blir satt på rett på skifer lager lett merker. Denne fakelholderen som både passer til store og til små fakler løser problemet.

GOD JUL (SNART)!

Ha en strålende dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar