Sider

lørdag 28. november 2009

Et kveldsprosjekt


Her kan dere se hvordan stuen ble med det nye bordet. Har store planer om en dag få hengt opp maleriene som står lent inntil veggen..



Fant denne trekassen i kjelleren. Det ble kjøpt inn på Ikea for mange år siden og har siden blitt glemt. Planen var å male den, og i går ble det endelig noe av. Har i lang tid irritert meg over magasinstativet som var montert på veggen på vårt gjestetoalett. At det kan være fint med litt lesestoff på toalettet kan jeg være tilbøyelig å være enig i, men man behøver ikke å ha et stativ som skriker legekontor. Det har blitt hengende siden vi overtok huset i juni, men nå var det på tide å skru det ned av veggen. Malte kassen med malingen jeg hadde igjen fra bordet, og skrev "Des magazines" med en sjablong fra Europris. Sjarmerende og nostalgisk, og ikke minst, et alternativ jeg kan leve med...



Magasinstativet som hang på gjestetoalettet.


Slik ble resultatet.





Vi har i dag bakt alle delene til pepperkakehuset, men rakk ikke å montere det. Det får vi gjøre når barna kommer tilbake på onsdag. Det vil si at jeg har flere dager på meg til å lære teknikken.. Vi har også endelig funnet et passende juletre.


Morgendagen er viet til håndball er jeg redd, men litt julepynting skal det nok bli tid til..

Ha en strålende kveld videre!

Frk Ligaard

3 kommentarer:

  1. Bordet ble veldig bra!! :)

    Og jeg tror du må ta et nærbilde av vasken på toalettet, den så spennende ut....?


    Ha en fin kveld!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  2. Hej! Vad kul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvarSlett