Sider

mandag 11. januar 2010

Flotte ideer i Rom 123


God morgen!

I utgave nr 1 av Rom 123 er det flotte ideer til ting å lage på lavbudsjett. En helt genial idé ettersom jeg har som mål for året å kjøpe minst mulig nytt. Lopper og funn på finn.no er lov, men minst mulig nytt. Vet at gardiner må kjøpes nye, men det er det.

Jeg har store planer om å flette meg slike kurver. Husker vi brukte samme teknikk i speideren når vi lagde sitteunderlag... Enkelt og kult. Kan spraymales i farger, eller med lakk for lengre holdbarhet.


Ha en strålende dag


Frk Ligaard

1 kommentar:

  1. HEISAN....OG TAKKER FOR TIPS...JEG LURER PÅ HVILKEN MALINGSTYPE DU BRUKTE....VI FIKK LITT VANN PÅ MØLLA NÅ....DA VI FÅRSTÅR AT VI KAN MALE FLISENE....OG JEG HAR LYST TIL Å MALE KJØKKEN FLISENE ...DE ER GRÅ...OG IKKE MEG I DET HELE TATT....KOS DEG...TAKKER FOR SVAR=)

    SvarSlett