Sider

tirsdag 12. januar 2010

Sengen - et oppholdsrom

Bilder er lånt fra fantastiske Slettvoll. Dette er en drøm av en lampe.

Sengen er et av de stedene jeg tilbringer mye tid. Ikke bare til å sove, men også til alt annet som håndarbeide, klesbretting, boklesing o.l.. Når min kjære reiser bort gjør jeg alt i sengen. Han er en av de som mener at det er tull å spise der, mens jeg mener det er gull. Alle måltider kan inntas i sengen inkludert middag. I tillegg er det slik at vi har høyst forskjellige referanser til hva vi ønsker å se på tv. Han vil kun se dokumentarer og programmer som omhandler krigshistorie, mens jeg vil se på såkalt skjiiit. Naturligvis er det ingenting som kan slå en god politisk tv-debatt, men alt til sin tid. Når jeg er sliten etter en lang da på jobben i høye hæler, ja, da vil jeg se på lettsindige programmer som er lette å fordøye. Dette problemet har resultert i tv på soverommet, noe som igjen har ført til at rommet har endret navn. Det har gått fra å hete soverommet, til Kari sin stue. Det er ikke slik at jeg blir forvist dit hver kveld,bare innimellom. I tillegg til å ha ulike interesser for tv, er det også slik at jeg av og til kjenner for å være litt alene. Etter at vi flyttet ut på landet er det ikke fritt for at jeg synes vi får litt i overkant mye "kvalitetstid" sammen. Vi pendler og tilbringer derfor minimum 2 timer i bilen sammen hver dag. Selv om jeg elsker min kjære, kan det bli litt for mye.


Også dette bildet er fra Slettvoll.

Må forresten få tatt bilder av soverommet vårt. Min kjære har nemlig kjøpt nytt sengetøy fra Home & Cottage til oss. Må si han scorer mange "kjærestepoeng" på å ha husket hvilket sengesett jeg likte best.

Ha en strålende ettermiddag!

Frk Ligaard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar