Sider

onsdag 13. januar 2010

Liten titt på vårt soverom


Her er et lite gløtt av vårt soverom. Jeg skal ta bedre bilder en dag det er litt lysere. Dere ser her det nye sengesettet min kjære har kjøpt til oss. Nattbordene er opprinnelig fra Ikea, men jeg har kjøpt mine på loppis til 50,- per stk. Da nattbordene kom i butikk forelsket jeg meg totalt. Det var bare det at jeg ikke hadde plass eller penger som fattig student. Da jeg en dag besluttet å kjøpe de, var det nettopp tatt ut av produksjon. Jeg lette lenge før jeg plutselig fant de. Sengegavlen fikk jeg fra kjære Camilla og Lina. Jeg jobbet som boligstylist i deres firma House Call Design. Da de skulle slutte med boligstylingen og selge ut sitt lager, fikk jeg denne. Det skal sies at jeg forelsket meg også i denne ved første blikk, og gav klar beskjed om at om den noen gang skulle selges, så ville jeg ha den. Camilla driver i dag den fantastiske Millas Botique der de også har en nettbutikk.
Ha en strålende dag !
Frk Ligaard

2 kommentarer:

  1. Hei! Så gøy med stadige oppdateringer. Følger spent med.
    God dag til deg fra meg;-) Lise

    SvarSlett
  2. hm...merkelig noe så irriterende då :/

    SvarSlett