Sider

onsdag 27. januar 2010

Hjemmelaget er vellaget...




Kostnad: 0,-
Tid: 15 min
Utstyr: lampefot (eneste jeg fant som var egnet til stang), trebit og et gammelt gevir av reinsdyr

Verktøy: drill, sag og limpistol





Her er min hjemmesnekrede "skulptur". Tør innrømme at jeg faktisk er fornøyd med resultatet denne gangen. Den var veldig enkel å lage, på null komme niks. Vurderer bare om jeg skal beise foten eller ikke. Vi får se om det skjer med med tid og stunder.





I morgen og fredag er det av sted til messen i Lillestrøm. Regner med at jeg ikke er den eneste som skal dit en tur.

Ha en strålende kveld og en super dag i morgen!

Frk Ligaard

7 kommentarer:

  1. Det kaller jeg oppfinnsomt og kreativt! :)

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er! Den ble kjempeflott! :)

    God messe! ;)

    SvarSlett
  3. Så tøfft det ble....Flinke du!!!

    Og jeg heier på ditt baderom på NIB...Ha en deillig torsdag.....=)

    SvarSlett
  4. Heihei!!
    Så glad jeg er for at jeg kom over bloggen din under konkurransen hos NIB!!
    En fantastisk inspirerende blogg, med ganske så lik smak som meg!

    Har sittet å kost meg en stund nå med alle innleggene dine:)

    Lykke til med konkurransen;)

    Klem L :)

    SvarSlett
  5. ....og forresten, stilig skulptur!!!!

    SvarSlett
  6. Halloooooo, noen hjemme?
    Savner innlegg

    SvarSlett
  7. Det kommer, det kommer. Bare litt mye jobb i det siste!

    SvarSlett