Sider

onsdag 14. april 2010

Litt sløyd i lunchen..


I går i lunchen tok jeg meg en tur på Bosch sitt presseevent på Grims Grenka. Vi bloggere var også invitert i tillegg til pressen. Et supert event der vi fikk prøve alle maskinene. Helt utrolig at de fikk lov til å bruke resepsjonen på Grims Grenka til sløydsal.. Maten var fantastisk, og søte Signe Schineller holdt et lite foredrag om gjenbruk og redesign av gamle ting som mange ville valgt å kaste. Selv er jeg jo veldig begeistret for å bruke gammelt på nytt.
Som sagt fikk vi børstet støv av noen sløydkunnskaper. I og med at jeg er utdannet produktdesigner, kan man jo si at jeg så og si har hatt sløyd i tre år på skolen, så det var gøy med litt verktøy igjen. Nå er jeg inspirert til å ta fatt på noen litt større prosjekter. Har planer om å låne meg en stikksag og en kapp og gjæresag slik at jeg får gjort litt større ting.
Vi fikk lage enkle blomstervaser av kubber som vi borret hull i. Følte meg litt uglesett der jeg stod i min blazer med Chanel-look , 12 cm stiletthæler og perlekjeder med stikksagen i hånden.. Vi fikk også lage en oppbevaringskasse i kryssfiner. Den har jeg desverre ikke bilde av da jeg ikke fikk den med meg hjem. Den ligger på kontoret, så jeg skal få med meg den og buksbumplanten jeg også fikk en dag.  


Dere skjønner, i tillegg til mye kunnskap om nye produkter, fikk vi et sabla stort pressekit! Fantastisk! Ble yr av lykke da jeg kom på jobben og åpnet det opp. 

Esken inneholdt en Bosch busketrimmer (som passer veldig fint om jeg kan bruke den på mange meter Tuja...), en Bosch drill (perfekt ettersom min forrige tok kvelden etter en vannskade) og Dremmel multiverktøy (en fantastisk sak som kan gjøre det meste; gravere, kutte, slipe og mye, mye mer) . Helt fantastisk! Har allerede lest bruksanvisningen og sett hvilke ekstradeler jeg kan kjøpe/ønske meg.. 


I tillegg til alt dette fikk vi også en utrolig kul usb-brikke.

Tusen takk til Bosch for et utrolig godt event!

Frk Ligaard

3 kommentarer:

  1. Oj, så heldig du var, så mye fint! Det var litt av en gave:o))

    Og du, for en snill stemor du er, jentas rom ble fantastisk koselig..., regner med at hun likte det?

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Wow! Så kult! Flott gave:)

    Ha en strålende dag!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Åhhh.. angrer på at jeg ikke gikk dit, ja!

    Catrine

    SvarSlett