Sider

onsdag 29. september 2010


Flyttingen nærmer seg med stormskritt, og jeg begynner å bli stresset. Det er mindre enn 1 mnd til vi skal ut av huset og inn i ny leilighet. Hva er det så som gjenstår å pakke? La meg nå se, ALT, absolutt alt… Har ikke startet, og blir stresset hver gang jeg begynner å tenke tanken. Alle helger er fullbooket med jakt og selskapeligheter, så når skal vi/jeg få pakket?
I tillegg så må man jo bestemme seg for hvilken farge vi skal male stuen og noen andre vegger i. Jeg har valgt en lekker gråfarge, malt denne opp på prøvebit, plassert den i riktig himmelretning, for så å få beskjed av Flammen at han synes den er for mørk. Hmfrrr…! Er det ikke da slik at min kjære burde gjøre akkurat det samme og komme opp med et alternativ? I hans verden kan han visst bare slenge ut hva han synes uten å gjøre noe med saken. Tror kanskje det blir den gråfargen…


I tillegg til dette må vi bestemme hva som skal med til leiligheten, hva som skal settes på låven til mamma, og ikke minst hva som skal selges, gis bort og kastes. Hadde store planer om et heidundranes garasjesalg, men tror ikke vi rekker det. Kanskje jeg skal legge ut noen ting her på bloggen?


 Nå er det bare snakk om å begynne med pakkingen. Det er ikke fritt for at jeg tror leiligheten kommer til å bli full.. Vi har jo, eller det vil si jeg har jo skaffet en del ting til huset, og dimensjonene på ting er nok ikke helt lagt til rette for en leilighet.

Ha en strålende dag !


2 kommentarer:

  1. Bring it on baby, show me the good stuff. Men din gode smak er det sikkert noe du kan legge ut her. Sender deg mange gode pakkevibber:)Og anbefaler metode 1 ( det øvertse bildet)

    SvarSlett
  2. Etter å ha lest innlegget ditt, gir jeg meg. Vi går for din gråfarge......Hilsen din bedre halvdel

    SvarSlett