Sider

lørdag 18. september 2010

Pressefrokost hos Slettvoll


Pressefrokosten hos Slettvoll var fantastisk. Etter å ha vandret rundt i butikken på Skøyen, får man rett og slett lyst til å flytte inn. Slettvoll klarer å skape hele miljøer, noe som gjør at man ikke bare vil ha bordet, men også alt som står på det. Man vil ha sofaen, alle putene, sidebordene og lampene. Jeg pleier å si at jeg liker en butikk om jeg umiddelbart ønsker meg flere enn ti ting når jeg kommer inn. Hos Slettvoll får man bare så lyst på mye, mye mere...

Kasabi
Den nye kolleksjonen designet av Helene Hennie, står høyt på ønskelisten. Særlig bordet Kasabi som har en bordplate laget av indiske jernbanesviller. Den har stramme ben i stål, og en glassplate på toppen. I tillegg elsker jeg den nye oppbevaringsserien Maud. Lekker!

Maud
Liv Norunn Moe som er markedssjef i Slettvoll, fortalte oss historien om Slettvolls opprinnelse. Det er spennende at et firma som startet med kurvproduksjon i en en kjeller, er kommet opp i denne klassen. Helene Hennie fortalte tanken bak designet på en høyst forståelig måte. Hun forklarte at hun ikke er så opptatt av trender, og at alle må finne sin egen stil. Man må dresse opp sofaen slik man dresser opp en sort kjole.. Kloke ord fra interiørguruen..

Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard

2 kommentarer:

  1. Slettvoll er bare min favoritt nr 1
    Enig med deg... kunne bodd i butikkene de har.. så mye flott

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det var SÅ kjekt å treffe deg på Slettvoll. hihi - jeg hadde ikke tenkt å røpe hvem bakdelen tilhørte, hihi. Du er jo så NYDELIG, så skulle helst hatt med fronten, da.

    Håper du får en fin helg!

    Solveig Storeflittig

    SvarSlett