Sider

onsdag 27. oktober 2010

Frk Komplett kaos

Et lite bilde fra soverommet vårt... Neida, dette er slik Slettvoll gjør det. Skulle vi tatt et bilde fra denne vinkelen i leiligheten, ville man ikke sett gulvet. Det er nemlig fullt av søppelsekker med klær vi ikke får plass til..

Nå har jeg klart å karre meg til jobb etter to dager med flytting. Har brukt disse to dagene på å tømme huset og ikke på å gjøre det fint i leiligheten. Den er nemlig så full at den nesten kan kalles hermetisk lukket. Vi kan nesten ikke snu oss, og vi må gå ut for å skifte mening. Det akk så lille kjøkkenet er stappet med esker fulle av ting vi ikke har plass til, og på stuen er sofa og tv det eneste som er oppe og går. Soverommet er fyllt til randen, og det er kun sengen det er plass å oppholde seg. Jentenes soverom orker jeg ikke å tenke på en gang. De kommer i morgen, og med litt flaks så kanskje de får et sted å sove. Jeg takler utrolig dårlig å bo på denne måten. Føler at jeg tømmer kasse på kasse, men ikke pokker om det syns. I går fant min kjære meg sittende på vår 4 m2 store bad. Han lurte på hvorfor jeg satt der, og jeg måtte som sant si at det var fordi det var det eneste rommet som ikke så ut som som en sigøynerleir, og at jeg ikke orket å gå ut i alt rotet. 

Frk Ligaard 

6 kommentarer:

  1. I love you... :)Dette går bra, min venn!

    SvarSlett
  2. Kjære Kari, du kan jo alltids stikke innom Studio Slettvoll på Skøyen, få servert en kopp deilig Nespresso kaffe, bla i Helene Hennies bok og nyte livet.

    SvarSlett
  3. Flytting er noe herk, men godt at dere er to om det da.....

    SvarSlett
  4. Jeg kjenner meg så godt igjen. Ikke bare er det så vannvittig kjedelig å pakke ned alt, men å pakke det ut er MYE verre. Man tømmer eske etter eske, men det blir aldri tomt :-O Du får trøste deg med at alt er glemt når tingene har kommet på plass og leiligheten har blitt akkurat slik dere ville den skulle være :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Huff og huff ja dette høres kjent ut!
    Der jeg bodde forrige gang hadde jeg veldig god plass - så satte esker ut av veien til jeg fikk pakket de opp litt og litt… jaddda - nå når jeg har flyttet igjen finner jeg klær og ting som jeg hadde pakket ned SIST!
    Masse lykke til og gratulerer med nytt sted!

    SvarSlett
  6. Love your bedroom. The studded seatee at the end of the bed is heaven.

    Thanks for sharing.

    x Charlotta

    SvarSlett