Sider

mandag 18. oktober 2010

Frk Wannabe Martha Stewart..


En av mine store inspirasjonskilder er dronningen av D.I.Y. Martha Stewart. Hun (og naturligvis hele hennes team) har gode ideer til hva man kan lage uansett anledning. Dette være seg borddekorasjoner, pyntegjenstander, mat o.l Noen av ideene er kanskje litt i overkant amerikaniserte, men mange akk så fine, og ikke minst akk så enkle. Når det nærmer seg jul er det alltids tid for å ta hennes side nærmere i øyesyn. Her snakker vi Inspirasjon med stor I. Jeg er jo en stor tilhenger av de gavene man kan lage selv, og her finnes tips til gaver man kan lage, gaveinnpakning og julekort. Kort fortalt alt!




















D.I.Y. dronningen i egen person..

Det er også utrolig mange tips til Halloween. Vet jo at den feiringen kommer før jul, men julen er og blir artigst!

Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard

4 kommentarer:

  1. så masse herlig inspirasjon, nå gleder jeg meg til jul kjenenr jeg, gu det er en fantastisk tid:) ønsker deg enr itktig fin mandag. klem Monica

    SvarSlett
  2. Tusen takk for herlig inspirasjon:) Du er gull verdt:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Jeg stemmer for juleverksted på jobb ;)

    SvarSlett
  4. Stocking bliss! Gorgeous inspiration for Christmas. OMG is it really just 40 days to go..!!! HELP!

    x Charlotta

    SvarSlett