Sider

tirsdag 15. mai 2012

Tid for forandring...

Foto: Fargerike
Hei alle tålmodige sjeler som har mast på manglende blogginnlegg. Er tilbake etter en lengre periode med inspirasjonstørke, men nå er det vår!
Stilmessig må jeg innrømme at jeg er på vei fra klassisk til moderne klassisk, og jeg har også begynt å fascinere meg for det mer eklektiske. Har alltid gått trygge veien med naturtoner og innslag av de mer maritime fargene, men nå kjenner jeg meg våken for noen flere farger.

Apropo farger, så må jeg få vise frem den nye tapeten fra Fargerike sin egen kolleksjon Trend! by Fargerike. Denne gangen presenterer de tapeten MØLL. Er den ikke bare rett og slett fantastisk? Stylingen er gjort av dyktige Linda Elmin.

Nå kan du vinne fire ruller av denne fantastiske tapeten ved å legge igjen en liten kommentar på Fargerike sin blogg som du finner her.


Ha en strålende tirsdag videre!

Frk Ligaard

2 kommentarer:

  1. Fantastisk tapet! Liker at du har begynt å blogge igjen, hermed er jeg daglig leser! :)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake!
    Er litt til og fra jeg også, men bare å komme på besøk nå når jeg har "pussa opp" siden min, hehe.
    Tapeten var kul og spesiell!
    Ha en trivelig 17. mai! :)

    SvarSlett