Sider

torsdag 26. november 2009

Hennie Interiør v.s. finn.no

Beklager den elendige kvaliteten som blir når man tar bilde av et bilde i syk tilstand..


Når man tilbringer dagene som hjemmeværende-tamiflutyggende-idiot, er det ikke mye initiativ til å gjøre noe. Jeg har nå funnet et fritidssyssel som slår i hjel noen timer. Jeg har rett og slett kjørt leken Helene Hennies interiørbok v.s. finn.no. Har i lengre tid sett etter et litt større stuebord. Har ønsket et litt "oversized" bord, og fant det perfekte i boken til Hennie. Ettersom vi har mørkebrun sofa ønsket jeg et hvitt bord. Etter å ha lett meg igjennom over 700 annonser på finn.no, fant jeg det perfekte bordet. Det er i bunn og grunn for pent til å male, men det er nå slik at jeg trenger et hvitt bord. Prutet bordet ned til 650,- og er svært fornøyd.
Dette er det perfekte bordet!

Slapp av bildet er fra annonsen på finn.no, og ikke her hjemme.. Bordet kommer til å bli helt perfekt etter litt maling.

Ha en strålende dag videre!

Frk Ligaard

3 kommentarer:

  1. Bordet ser veldig fint ut, tror det blir veldig fint i hvitt også!

    Du må ha god bedring, stakkars deg som har fått det ene etter det andre. Ta godt vare på deg selv, så må du ha en fin helg selv om du er syk:)

    SvarSlett
  2. ET blir KJEMPE fint etter litt maling...Jeg liker den fasongen på bord...er ikke så mange fine stuebord der ute som er fine...så vi må lage dem selv!!!

    Kos deg og gleder meg til å se resultatet.

    Tone =)

    P:S GOD BEDRING!!!!

    SvarSlett
  3. Bordet er nå på plass, men bilder får komme i løpet av helgen. Lyset er elendig. Jeg er svært fornøyd med resultaten, men synes kanskje det er en anelse for høyt. Det kan jo være at jeg er preget av å ha hatt et alt for lite bord i lang tid... Formen er helt klart på bedringes vei, og jeg gleder meg til å bake pepperkaker i helgen. Har jukset og kjøpt inn deig på ikea, så da er det bare den koselige delen igjen. Har lovet jentene å lage et hus, så vi får se hva vi får til.

    SvarSlett